صادرات دستگاه اسلایسر میوه های نرم ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستگاه اسلایسر میوه نرم چه ویژگی هایی دارد؟عرضه کلی دستگاه اسلایسر میوه های نرم

اسلایسر دستگاهی برای بریدن انواع میوه ها است.اسلایسر میوه های نرم هم به راحتی می تواند میوه ها را برش بزند.

صادرات دستگاه اسلایسر میوه های نرم ایرانی

دستگاه اسلایسر میوه نرم چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه اسلایسر میوه نرم چه ویژگی هایی دارد؟ انواع مختلف دستگاه اسلایسر صنعتی و غیر صنعتی در کشور برای میوه برش میوه به کار برده می شود ، که به صورت انبوه در برش میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با اسلایسر حتی می توان میوه های خیلی نرم ، حتی خرما ، گوجه و انواع دیگر میوها را نیز برش و خلال کرد.

به وسیله اسلایسر می توان سرعت زیادی به آشپزی داد و  کار بریدن انواع میوه ها و حتی صیفی جات را به آسانی و راحتی انجام داد.برای تهیه چیبس هم می توان سیب زمینی را به راحتی با اسلایسر ورقه ای برش زد و چیپس را آماده کرد.برای خشک کردن میوه ها نیز می توان به وسیله اسلایسر به راحتی و به صورت انبوه میوه ها را به صورت نازک و ورقه ای برش داد و برای خشک کردن مهیا نمود.

هنگامی که میوه ها خیلی نازک برش داده شوند ، زودتر خشک می شوند. اسلایسر میوه مکمل خوبی برای دستگاه خشک کن میوه می باشد.

روش کار با دستگاه اسلایسر میوه به این طریق انجام می شود ، که ابتدا هسته میوه ها را جدا کنید و سپس میوه ها را در ابعاد مختلف در ورودی دستگاه قرار دهید و اهرمی را که در بالای آن قرار دارد فشار دهید ، تا کار برش زدن میوه ها صورت گیرد.دستگاه اسلایسر دارای تیغ هایی می باشد که با چرخش میوه ها برش میوه ها انجام می شود ، تا برای مصارف مختلف از این میوه های ورقه شده استفاده کنید.

تیغه های موجود، در دستگاه اسلایسر صنعتی از جنس فولاد است و به صورت چرخشی برش و ورقه کردن میوه ها را انجام می دهد.به وسیله اسلایسر می توان به صورت کاملا بهداشتی و یک دست و یک اندازه انواع مختلف میوه ها از قبیل میوه های نرم و میو های سفت را برش زد.دستگاه اسلایسر میوه ایرانی نیز هم برای استفاده خانگی و هم برای استفاده انبوه میوه ها در کشور وجود دارد ، که  حتی در کارگاه های میوه خشک کنی نیز کاربرد و کارایی مفیدی دارد.

عرضه کلی دستگاه اسلایسر میوه های نرم

عرضه کلی دستگاه اسلایسر میوه های نرم عرضه اسلایسر میوه در کشورمان انجام می پذیرد و قیمت آن به نوع و سرعت و کارایی دستگاه بستگی دارد. قیمت دستگاه اسلایسر بزرگتر با کارایی بالا بیشتر از قیمت دستگاه اسلایسر معمولی می باشد.کیفیت و برش منظم میوه توسط دستگاه اسلایسر مهمترین گزینه برای انتخاب یک اسلایسر خوب و درجه یک است.همه نکاتی که ذکر شد، بر قیمت فروش دستگاه اسلایسر میوه تاثیر دارد.

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات و دریافت مشاوره رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات و دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش