قیمت اسلایسر میوه کوچک دستی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های اسلایسر میوه کوچک دستیمشاوره فروش انواع دستگاه اسلایسر میوه

اگه یادتان باشد چندین سال پیش زندگی بشر تا این حد ماشینی نبود و با پیشرفت علم و تکنولوژی و سخت شدن روزگار بشر برای انجام کارهای روزمره خود به سراغ ماشین ها رفت که کار را راحتر و زودتر انجام می‌دهند و در فاصله زمانی کمتر کار بیشتری و بهتری انجام میشود.

یکی از این ماشین ها دستگاه اسلایسر میوه است که کار اسلایس کردن میوه را برعهده دارد و به دو دسته:صنعتی و خانگی تقسیم میشود. دستگاه اسلایسر صنعتی در کارخانه جات محصولات غذایی و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه اسلایسر میوه کوچک در منزل و آشپزخانه ی کوچک خانگی مورد نیاز هر خانم خانه دار و خوش ذوق و سلیقه ای است. از اسلایسر کوچک برای ورقه ورقه کردن انواع میوه برای خشک کردن در خانه و همچنین برای حلقه حلقه کردن مواد سالاد همچون خیار و گوجه و کاهو و کلم و…. استفاده میشود.

قیمت اسلایسر میوه کوچک دستی

ویژگی های اسلایسر میوه کوچک دستی

ویژگی های اسلایسر میوه کوچک دستی اسلایسر میوه دستی محصولاتی  با طراحی های مختلف و کاربردهای مختلف در بازار موجود است. اسلایسر میوه دستی انواع مختلفی دارد که هر کدام وظیفه خاص خود را انجام میدهند.

هر میوه  و سیفی جاتی  با توجه به شکل ظاهری اسلایسر های ویژه خود را دارند. مثلا اسلایسر هندوانه که وظیفه اسلایس و قارچ کردن مساوی هندوانه را دارد. اسلایسر دستی خلالی که  وظیفه خلال کردن میوه و سیب زمینی را دارد.

اسلایسر دستی حلقه ای که وظیفه  حلقه کردن میوه ها و سیفی جات را دارند. اسلایسر دستی چیپسی که وظیفه چیپسی کردن میوه ها را دارد.

ویژگی های این محصول:

۱.طراحی بسیار زیبا و کاربردی

۲.جنس سبک و مقاوم

۳.سهولت در استفاده ی این محصول

۴.شست و شوی بسیار آسان

۵.برش های یکدست و یک اندازه و یک شکل

۶.مناسب برای برش انواع میوه ها و سیفی جات

۷.تنوع رنگ بسیار بالا

همراه بعضی از این اسلایسر ها چاقو وجود دارد و با بعضی دیگر رنده یا تیغه مختلف موجود است.

مشاوره فروش انواع دستگاه اسلایسر میوه

مشاوره فروش انواع دستگاه اسلایسر میوه

با توجه اینکه هر خانوم کدبانوی خانه داری به این اسلایسر ها نیاز دارد و وجود اسلایسر ها در هر آشپزخانه ای ضروری است با توجه به کارایی بسیار بالایی که  این محصولات دارند تولید این محصول بسیار لازم و ضروری است.

فروش اسلایسر میوه در انواع فروشگاه های لوازم خانگی موجود می باشد و قیمت این اسلایسر ها با توجه به کیفیت محصول و نوع کارایی این محصول متغییر است.

همچنین در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی این محصول برای خرید موجود می باشد که برای اطلاع از انواع مختلف اسلایسر میوه دستی میتوانید با مشاورین سایت ما تماس و از آنها برای انتخاب نوع اسلایسر مورد نیازتان مشورت بگیرید.

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات و دریافت مشاوره رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات و دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش