قیمت دستگاه اسلایسر میوه نیمه صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین ویژگی های اسلایسر میوه نیمه صنعتیمرکز فروش اسلایسر میوه نیمه صنعتی

اسلایسر میوه نیمه صنعتی مصارف گوناگونی دارد. از این دستگاه ها در رستوران، هتل، آشپزخانه و … استفاده می نمایند. دستگاه ها با توجه به قطعات متنوع، از کاربردهای مختلفی دارند و برای آماده کردن مواد اولیه غذایی به کار می روند. اسلایسر ها را برای خرد کردن محصولاتی مانند، انواع میوه ها، پیاز، سیب زمینی، گوشت، خیار شور، کالباس و سوسیس و … مورد استفاده قرار می دهند. قیمت دستگاه اسلایسر میوه همواره دارای نوساناتی است.

قیمت دستگاه اسلایسر میوه نیمه صنعتی

مهمترین ویژگی های اسلایسر میوه نیمه صنعتی

مهمترین ویژگی های اسلایسر میوه نیمه صنعتی دستگاه های اسلایسر میوه ویژگی های خاص خود را دارند. در متن زیر به معرفی مهمترین ویژگی های انواع اسلایسر های نیمه صنعتی خواهیم پرداخت. این خصوصیات عبارتند از:

  1. استفاده از این محصولات در رستوران ها و کافی شاپ ها ضروری است. از آنجایی که میوه ها آبدار و ظریف هستند، لازم است تا با دقت بیشتری خرد شوند و اسلایسرهای میوه این کار را به راحتی انجام می دهند.
  2. حتما به ظرفیت دستگاه توجه کنید. این محصولات در ظرفیت های متنوع عرضه می گردد.
  3. قدرت موتور جهت خرد کردن مواد غذایی مهم است و متناسب با ظرفیت آن تغییر می کند. اسلایسر ۲۵۰ کیلویی یک تسمه دارد و دستگاه ها با ظرفیت های بیشتر با دو تسمه کار می کنند.
  4. هر دستگاه معمولا چهار تیغه دارد، دو تیغه جهت برش ورقه ای و دو تای دیگر به منظور خلالی و رنده کردن به کار می روند. در صورت درخواست مشتری تیغه ها به صورت سفارشی ساخته می شوند.
  5. برای تهیه انواع سالاد ها، چیپس های میوه و … مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه ها عمل خرد کردن و آماده کردن مواد اولیه را در کمترین زمان انجام می دهند، اما اگر حجم محصول زیاد باشد و بخواهیم با دست این کار را انجام دهیم، خیلی زود خسته خواهیم شد.
  6. این دستگاه های در ابعاد گوناگون ارائه می شوند، بنابراین قبل از تهیه محصول، ابتدا ظرفیت مکانی که می خواهید دستگاه را در آن قرار دهید بسنجید و سپس اقدام به تهیه دستگاه نمایید.

هنگامی که مواد اولیه مورد نیاز جهت آشپزی در کمترین زمان آماده گردد، پختن غذا نیز لذت بخش تر خواهد بود. امروزه به دلیل وجود دستگاه های اسلایسر، استفاده از میوه ها، سبزیجات و صیفی جات حلقه ای و رنده شده در بسته بندی های متنوع، افزایش یافته است.

مرکز فروش اسلایسر میوه نیمه صنعتی

مرکز فروش اسلایسر میوه نیمه صنعتی فروش اسلایسر میوه در قیمت های مناسب صورت می گیرد و با تخفیفات ویژه همراه است. در صورت سفارش عمده دستگاه، قیمت اسلایسر میوه نیمه اتوماتیک ارزان تر خواهد بود.

مرکز فروش دستگاه نیمه صنعتی اسلایسر با کیفیت ترین محصولات را ارائه می کند.

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات و دریافت مشاوره رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات و دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش