قیمت اسلایسر میوه برقی با موتور آلمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز خرید اسلایسر میوه برقی اتوماتیک

اسلایسر میوه برقی نوعی دستگاه می باشد که به وسیله آن میوه ها را به شکل های متنوع و در اندازه های مختلفی برش می دهند. اسلایسر میوه برقی دارای یک موتور پر قدرت با تیغه های متنوع می باشد که کار برش زدن را در هر شکل و اندازه ای در کوتاه ترین مدت زمان ممکن انجام می دهد.

 

 

امروزه از این دستگاه به صورت خانگی و صنعتی به فراوانی استفاده می شود که انواع خانگی در اندازه های کوچکتری ساخته می شوند ولی انواع صنعتی که در مراکزی چون کارخانه های تولید چیپس میوه، رستوران ها و … دارای اندازه بزرگتری می باشند.

 

 

 

قیمت اسلایسر میوه برقی با موتور آلمانی

مرکز خرید اسلایسر میوه برقی اتوماتیک

 

 

امروزه شرکت های فراوانی وجود دارند که به تولید انواع اسلایسرهای میوه در اندازه های گوناگون مشغول هستند. برای تولید این وسیله کاربردی از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده و هر کدام از محصولات تولیدی خود را با برند خاصی از دیگر کالاهای مشابه متمایز می کنند؛ سپس علاوه بر پخش این محصولات در کشور، به صادرات دستگاه اسلایسر میوه به کشور های خواهان این محصول نیز می پردازند.

 

خرید این محصول را می توان از طریق فروشندگان اسلایسر میوه در مراکز خرید معتبری که در سطح کشور وجود دارند انجام داد، همچنین می توان آنها را به طور مستقیم از شرکت های سازنده آنها خرید کرد که در این صورت هیچ گونه واسطه ای در کار نیست و به همین دلیل می‌توان آن را با قیمت مناسبی خریداری کرد. گفتنی است که ضمن خرید اسلایسر میوه باید به نکات زیادی از این قبیل اشاره کرد:

  •  نوع موتور آن را بشناسیم
  • قدرت خوبی داشته باشد
  • از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد
  • بدنه آن قابل شستشو باشد و همچنین تیغه های آن نیز باید تیز باشند و قابلیت شستشو را داشته باشند.

 

 

قیمت اسلایسر میوه نیز به جنس آن و قدرت موتور و همچنین میزان کارکرد آن بستگی دارد که انواع آنها در قیمت های مختلف امروزه در بازار موجود می باشند هر چقدر کارایی اسلایسر بالا باشد و تولید شرکت های معتبر باشد مسلما قیمت بالاتری خواهد داشت؛
همچنین شما می توانید از طریق ارتباط با بخش مشاوره و فروش سایت، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید این محصول، از قیمت انواع اسلایسر های دستی نیز مطلع شوید.

 

شایان ذکر است که این نوع وسیله با توجه به کارکرد خیلی خوبی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد ولی لازم است که قبل از خرید حتما اطلاعاتی را در مورد برند موردنظر کسب کنیم تا بتوانیم یک انتخاب شایسته را داشته باشیم. باید دانست که اسلایسر فقط برای برش دادن میوه استفاده نمی شود بلکه برخی از صیفی جات همانند سبزی، خیار و سیب زمینی را نیز می توان با استفاده از آن برش داد و قطعات خیلی زیبایی را برای تزیین غذا به وجود آورد.

 

 

مرکز خرید اسلایسر میوه برقی اتوماتیک

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات و دریافت مشاوره رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات و دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش